Kurser i salg og kundekontakt
Kundernes behov og krav til service ændrer sig. Det kræver sit at manøvrere i den virkelighed – og et kursus kan være en god måde lige at sikre sig, at din viden og måde, du sælger eller markedsfører din virksomhed på, er aktuel og helst også fremtidssikret – i hver fald i den nærmeste fremtid. Ved at dygtiggøre dig gennem indsigt og afprøvning af de mange teknikker og værktøjer på et kursus holder du dine chancer for succes åbne.
Bliv dygtigere til at sælge
Selv de dygtigste kan blive bedre – og et kursus er en god måde at tjekke op på, om du nu har styr på salgsteknikkerne, den bedste måde at håndtere en sur kunde på eller yde verdensklasseservice.
Kurserne er for dig, som brænder for salg og kundekontakt. Få fyldt rygsækken op med ny viden om fx:
- Salg og marketing
- Kommunikation og konflikthåndtering
- Samtaler og kundetyper
- Kvalitet og kundeservice
- Salgsteknik
- Produktinformation og vejledning i detailhandlen
- Værdibaserede arbejdspladser.
Kursernes varighed er fra 1-30 dage. Typisk varer kurserne 1-3 dage, men du kan også vælge at sammensætte et længerevarende forløb med de emner, som måske mangler på dit CV.