Toggle navigation
Kurser i salg og markedsføring

Kurser i salg og markedsføring

Med fokus på online salg, service, kundekontakt m.m.

Salg og kundekontakt

Administrative opgaver i salgsarbejdet
Garantikursus
6 ugers jobrettet
Se 1 hold
Løbende optag
Anvendelse af forhandlingsteknik i detailhandlen
Se 2 hold
Næste startdato: 04-10-2023
Varighed: 2 dage
Cirkulær forretningsforståelse - adm. medarbejdere
6 ugers jobrettet
Se 4 hold
Næste startdato: 09-06-2023
Varighed: 2 dage
Digital handel
6 ugers jobrettet
Se 1 hold
Næste startdato: 23-10-2023
Varighed: 28 dage
Frontmedarbejder
6 ugers jobrettet
Se 2 hold
Næste startdato: 04-09-2023
Varighed: 30 dage
Grundlæggende salg i turist- og rejsebranchen
Se 1 hold
Næste startdato: 04-10-2023
Varighed: 3 dage
Grundlæggende salgsuddannelse
Se 1 hold
Næste startdato: 20-09-2023
Varighed: 10 dage
Kommunikation og konflikthåndtering - service
Garantikursus
6 ugers jobrettet
Regional positivliste
Se 6 hold
Næste startdato: 30-05-2023
Konflikthåndtering for salgsmedarbejderen
Garantikursus
6 ugers jobrettet
Regional positivliste
Se 3 hold
Næste startdato: 06-10-2023
Kulturafstemt kommunikation i salg og service
Garantikursus
Regional positivliste
Se 1 hold
Løbende optag
Kvalitet og kundeservice i turist og rejsebranchen
Regional positivliste
Se 1 hold
Næste startdato: 12-10-2023
Varighed: 2 dage
Personligt salg - kundens behov og løsninger
Garantikursus
Regional positivliste
Se 2 hold
Næste startdato: 25-09-2023
Salgsteknik for salgs- og servicemedarbejdere
Regional positivliste
Se 2 hold
Næste startdato: 24-04-2023
Varighed: 2 dage
Samtaler og kundetyper i kundekontaktfunktioner
Garantikursus
Regional positivliste
Se 1 hold
Løbende optag
Samtalestyring i kundekontaktfunktioner
Garantikursus
6 ugers jobrettet
Regional positivliste
Se 3 hold
Næste startdato: 04-10-2023
5 kurser er skjult - tryk her for at vise dem

Kurser i salg og kundekontakt

At sælge og markedsføre en virksomhed er en spændende karrierevej at gå – og der er altid lige lidt mere, du kan forfine – også hvis du har nogle år ”på bagen”. På disse salgs- og markedsføringskurser prøver du kræfter med de problemstillinger, du som virksomhed møder i konkurrencen på markedet.

Kundernes behov og krav til service ændrer sig. Det kræver sit at manøvrere i den virkelighed – og et kursus kan være en god måde lige at sikre sig, at din viden og måde, du sælger eller markedsfører din virksomhed på, er aktuel og helst også fremtidssikret – i hver fald i den nærmeste fremtid. Ved at dygtiggøre dig gennem indsigt og afprøvning af de mange teknikker og værktøjer på et kursus holder du dine chancer for succes åbne.

Bliv dygtigere til at sælge

Selv de dygtigste kan blive bedre – og et kursus er en god måde at tjekke op på, om du nu har styr på salgsteknikkerne, den bedste måde at håndtere en sur kunde på eller yde verdensklasseservice.

Kurserne er for dig, som brænder for salg og kundekontakt. Få fyldt rygsækken op med ny viden om fx:

  • Salg og marketing
  • Kommunikation og konflikthåndtering
  • Samtaler og kundetyper
  • Kvalitet og kundeservice
  • Salgsteknik
  • Produktinformation og vejledning i detailhandlen
  • Værdibaserede arbejdspladser.

Kursernes varighed er fra 1-30 dage. Typisk varer kurserne 1-3 dage, men du kan også vælge at sammensætte et længerevarende forløb med de emner, som måske mangler på dit CV.

Målgruppe

Kurserne inden for salg og kundekontakt er for dig, der arbejder eller kunne tænke dig at arbejde professionelt med salg og marketing. Typisk vil din rolle være salgsassistent, butikschef, receptionist, kundeservicemedarbejder, selvstændig eller sælger.

Andre relevante kurser

Arbejder du med salg og kundekontakt, vil du også kunne forbedre dine kompetencer med kurser inden for fx e-handel, IT, økonomi, regnskab, sprog og kommunikation.
Undervisere
Tina Da Silva
Underviser
Du møder mig, hvis du vælger at læse Afsætning eller tage et kursus inden for bl.a. Digital Handel og Grundlæggende administration. Du får mig måske også at kende, hvis du vælger et kort kursus inden for marketing og kommunikation, da det også er min store passion. Ligeledes er jeg en del af det team, som underviser på uddannelsesspecifikt fag – også kaldet SIMU.

Jeg underviser i håb om at kunne give dig en ’aha’-oplevelse, mens du er under uddannelse eller på kursus. For mig er det vigtigt, at du møder undervisning, som er så tæt på den virkelighed, du skal ud for at bruge din nye viden i – og at det, du lærer, derfor kan bruges i praksis. Du får i mig en underviser med mange års praktisk erfaring fra private B2B- og B2C-virksomheder - og fra det offentlige, hvor jeg har haft et ben inden for både det kommunale og det regionale. Derfor er min undervisning fyldt med eksempler fra det virkelige liv – og kommer du med noget erfaring fra tidligere eller nuværende arbejdspladser, er det min fornemste opgave at få det sat i spil på klassen – eller i dine opgaver, du løser som online-kursist.