< Tilbage

Kommunikation og konflikthåndtering - service

Kort fortalt

Du lærer om kommunikation og samtaleteknik, så du får bedre forståelse for andres situation og kan håndtere konflikter i forhold til kunder og kolleger på en god måde.

Aktuelle hold
Løbende optag
AMU fjernundervisning - 2. halvår 2021
Fjernundervisning Garantikursus Åbent Læringscenter
08-11-2021
Kommunikation og konflikthåndtering - service
3 dage Daghold
Løbende optag
AMU fjernundervisning - 1. halvår 2022
Fjernundervisning Garantikursus Åbent Læringscenter
14-03-2022
Kommunikation og konflikthåndtering - service
3 dage Daghold
14-03-2022
Kommunikation og konflikthåndtering - service
3 dage Fjernundervisning
28-04-2022
Kommunikation og konflikthåndtering - service
3 dage Daghold
2 hold er skjult, klik her for at vise alle

Fokus på god service og konflikthåndtering

Kurset er for dig, der ønsker enkle redskaber og teknikker til håndtering af konflikter.

Kursets indhold

  • At anvende enkle teknikker til håndtering af konflikter
  • At anvende den rette adfærd i konfliktsituationer
  • Om menneskers forskellige roller og psykologiske spil
  • At skelne mellem konfliktfremmende og -dæmpende adfærd.
  • At anvende samtaleteknik og håndtere aggressive episoder på en hensigtsmæssig måde

Antal kursusdage

3 dage.

Målgruppe: Uddannelsesmålet retter sig mod personer, der arbejder inden for de jobområder, hvor der tilbydes AMU-uddannelser.

Beskrivelse: Deltageren kan skelne mellem professionel serviceorienteret adfærd og mellem konfliktfremmende og -dæmpende adfærd og kan anvende dette gennem sin personlige fremtræden og adfærd i forbindelse med serviceydelser.
Endvidere kan deltageren anvende enkle teknikker til håndtering af konflikter med baggrund i forståelse af menneskers psykologiske spil og forskellige roller, herunder egne roller og adfærd i forhold til kolleger, ledelse samt brugere, som fx kunder, patienter, beboere m.v. Der ud over kan deltageren udvise forståelse for krisereaktioner.
Endelig kan deltageren anvende samtaleteknik og udvise forståelse for andres liv- og arbejds-situationer på en respektfuld måde og håndtere aggressive episoder på en hensigtsmæssig serviceorienteret og mindre konfrontativ måde.

Fagnummer: 44853 Kommunikation og konflikthåndtering - service Varighed 3 dage AMU-pris: DKK 378,00 Uden for målgruppe: DKK 1.974,20
Kursusagent
Modtag en e-mail når der oprettes nye hold på dette kursus!
Denne side er beskyttet af reCAPTCHA og Googles privatlivspolitik og betingelser.
Pris
AMU-pris:
DKK 378,00
Uden for AMU-målgruppe:
DKK 1.974,20
Fjernundervisning (uden for AMU-målgruppe):
DKK 1.701,35