Toggle navigation

Samtalestyring i kundekontaktfunktioner

Garantikursus
6 ugers jobrettet
Regional positivliste
Kort fortalt om kurset

Efter uddannelsen kan deltageren udføre en bevidst styring af indgående og udgående samtaler og anvende korrekte teknikker i telefonsamtalen med kunden, også i stressede situationer og ved ydre påvirkninger.

Hold
Løbende optag
AMU-online - Salg og Markedsføring - uge 9
Fjernundervisning Garantikursus Åbent Læringscenter
Løbende optag
AMU-online - Salg og Markedsføring - uge 12
Fjernundervisning Garantikursus Åbent Læringscenter
Løbende optag
AMU-online - Salg og Markedsføring - uge 16
Fjernundervisning Garantikursus Åbent Læringscenter
Løbende optag
AMU-online - Salg og Markedsføring - uge 22
Fjernundervisning Garantikursus Åbent Læringscenter
Løbende optag
AMU-online - Salg og Markedsføring - uge 26
Fjernundervisning Garantikursus Åbent Læringscenter
1 hold er skjult, klik her for at vise alle
Info om fag

Målgruppe: Uddannelsen er udviklet til ufaglærte og faglærte medarbejdere i større eller mindre virksomheder, der arbejder med eller ønsker at arbejde med kundekontakt via telefonen.

Beskrivelse: Deltageren kan i kundekontaktfunktionen udføre en bevidst styring af indgående og udgående samtaler og anvende korrekte teknikker i telefonsamtalen med kunden, også i stressede situationer og ved ydre påvirkninger. Samtidig bliver deltageren bevidst om samtalens inddeling i faser og kan identificere elementerne i samtalen samt udvælge og anvende de relevante kommunikationsværktøjer korrekt.

Fagnummer: 47250 Samtalestyring i kundekontaktfunktioner Varighed 2 dage AMU-pris: DKK 256,00 Uden for målgruppe: DKK 1.218,30