Toggle navigation
Salg-markedsfoering-1920x315_(1)

Samtalestyring i kundekontaktfunktioner

6 ugers jobrettet
Regional positivliste
Kort fortalt om kurset

Efter uddannelsen kan deltageren udføre en bevidst styring af indgående og udgående samtaler og anvende korrekte teknikker i telefonsamtalen med kunden, også i stressede situationer og ved ydre påvirkninger.

Hold

02-10-2024
Samtalestyring i kundekontaktfunktioner
2 dage Daghold
02-10-2024
Samtalestyring i kundekontaktfunktioner
2 dage Fjernundervisning
Info om fag
47250 - Samtalestyring i kundekontaktfunktioner

Målgruppe: Uddannelsen er udviklet til ufaglærte og faglærte medarbejdere i større eller mindre virksomheder, der arbejder med eller ønsker at arbejde med kundekontakt via telefonen.

Beskrivelse: Deltageren kan i kundekontaktfunktionen udføre en bevidst styring af indgående og udgående samtaler og anvende korrekte teknikker i telefonsamtalen med kunden, også i stressede situationer og ved ydre påvirkninger. Samtidig bliver deltageren bevidst om samtalens inddeling i faser og kan identificere elementerne i samtalen samt udvælge og anvende de relevante kommunikationsværktøjer korrekt.

Fagnummer: 47250 Samtalestyring i kundekontaktfunktioner Varighed 2 dage AMU-pris: DKK 416,00 Uden for målgruppe: DKK 1.329,90