Kurser i administration
Administrationsområdet spiller ofte en meget central rolle for en velfungerende organisation. Det er samtidig et område, hvor arbejdsopgaverne løbende ændrer sig. Globaliseringen, nye IT-systemer samt ændringer i lovgivningen gør, at opgaverne løbende skal udføres på nye måder eller via nye IT-værktøjer. Det stiller høje krav til dig, der er administrativ medarbejder, da du skal besidde de rette kompetencer.
For mange administrative medarbejdere spænder arbejdsopgaverne i dag bredt. Du skal kunne bruge elektroniske værktøjer til alt fra tekstbehandling, post- og kalenderstyring til udarbejdelse af præsentationer. Samtidig skal du også kunne varetage opgaver såsom at skrive professionelle referater, forretningsbreve samt udføre omfattende planlægning.
Få de nyeste redskaber til dine administrative opgaver
Vi udbyder flere forskellige kurser, der kan hjælpe dig med at håndtere de mange forskellige udfordringer og opgaver, som du dagligt vil møde som administrativ medarbejder. Målet med kurserne er at give dig ny viden og en række værktøjer, så du kan løse dine mange opgaver effektivt.
Vores administrationskurser spænder vidt lige fra grundlæggende administration til mere specifikke emner såsom:
- sagsbehandling
- ferielov
- håndtering af personoplysninger
- HR
- kommunikation og referatteknik
- mødehåndtering
- arbejdsprocesser m.m.
Kursernes varighed er fra 1-30 dage. Typisk varer kurserne 1-3 dage, men vi har også længerevarende forløb, hvor vi kommer omkring mange forskellige administrative opgaver.