Toggle navigation
IT-1920x315_(1)

Virksomhedens digitale profilering

Kort fortalt om kurset

Efter kurset kan du hjælpe til med at vedligeholde og opdatere virksomhedens hjemmeside oa. digitale platforme til at imødekomme de krav og behov, som forskellige brugergrupper har til brug og funktionalitet.

Hold

Der er pt. ingen hold udbudt til dette kursus. Brug evt. kursusagenten for at blive adviseret om nye hold.
Info om fag
49436 - Virksomhedens digitale profilering

Målgruppe: Kurset retter sig mod den administrative medarbejder, der skal bidrage til virksomhedens tilstedeværelse på digitale platforme som f.eks. hjemmeside, sociale medier.

Beskrivelse: Deltageren kan medvirke i planlægning, vurdering og vedligeholdelse i forbindelse med at opbygge en profil af virksomheden på digitale platforme som f.eks. hjemmeside, sociale medier.

Deltageren kan bidrage selvstændigt til de strategiske overvejelser man bør gøre sig, for at sikre at virksomhedens digitale profilering imødekommer og opfylder behovene hos kunder, samarbejdspartnere som f.eks. offentlige instanser (smiley-ordning, godkendelser, lovmæssige krav, returret), revisorer (CSR-rapport osv.) e-mærket (valgfrit), samt når eksterne leverandører (f.eks. web/designbureauer, kommunikationsbureau) skal arbejde med virksomhedens digitale profilering.

Deltageren kan desuden bidrage selvstændigt med overvejelser om, hvorvidt der på hjemmesiden skal være f.eks. kataloger, guider, kalender, medlemsside osv., eller om f.eks. mail-udsendelser skal integreres på hjemmesiden – eller der skal bruges en ekstern mail-platform.

Overvejelserne skal forstås bredt som de systemer, programmer, fagpersoner mv., der bør inddrages for at gennemføre en administrativ, økonomisk og juridisk forsvarlig digital profilering af virksomheden.

Deltageren kan på et operationelt niveau løbende opdatere, vedligeholde og udvide hjemmesiden/profilen.

Fagnummer: 49436 Virksomhedens digitale profilering Varighed 2 dage AMU-pris: DKK 416,00 Uden for målgruppe: DKK 1.329,90