Toggle navigation

Valg af markedsføringskanal

Garantikursus
6 ugers jobrettet
Regional positivliste
Kort fortalt om kurset

Efter uddannelsen kan deltageren vurdere og udvælge en markedsføringskanal til en udvalgt målgruppe. Deltageren kan iværksætte markedsføringskampagner i forskellige markedsføringskanaler, fx med input til annoncer, søgeord, mv.

Hold
Løbende optag
AMU-online - Salg og Markedsføring - uge 9
Fjernundervisning Garantikursus Åbent Læringscenter
Løbende optag
AMU-online - Salg og Markedsføring - uge 12
Fjernundervisning Garantikursus Åbent Læringscenter
Løbende optag
AMU-online - Salg og Markedsføring - uge 16
Fjernundervisning Garantikursus Åbent Læringscenter
19-04-2022
Valg af markedsføringskanal
2 dage Fjernundervisning
Løbende optag
AMU-online - Salg og Markedsføring - uge 22
Fjernundervisning Garantikursus Åbent Læringscenter
Løbende optag
AMU-online - Salg og Markedsføring - uge 26
Fjernundervisning Garantikursus Åbent Læringscenter
26-10-2022
Valg af markedsføringskanal
2 dage Fjernundervisning
3 hold er skjult, klik her for at vise alle
Info om fag

Målgruppe: Uddannelsen er udviklet til administrative medarbejdere, der arbejder med eller ønsker at arbejde med markedsføring i virksomheder inden for viden- og forretningsservice samt handelserhvervene.

Beskrivelse: Deltageren kan, via viden om segmentering som værktøj til målgruppeudvælgelse samt viden om forskellige online og offline markedsføringskanaler, herunder sociale medier og internetbaserede netværk, vurdere og udvælge den mest relevante markedsføringskanal til en udvalgt målgruppe.
Deltageren kan deltage i arbejdet med at iværksætte en markedsføringskampagne i forskellige markedsføringskanaler, fx med input til opsætning af annoncer, valg af søgeord, mv.

Fagnummer: 47562 Valg af markedsføringskanal Varighed 2 dage AMU-pris: DKK 256,00 Uden for målgruppe: DKK 1.218,30