< Tilbage

Valg af markedsføringskanal

Kort fortalt

Efter uddannelsen kan deltageren vurdere og udvælge en markedsføringskanal til en udvalgt målgruppe. Deltageren kan iværksætte markedsføringskampagner i forskellige markedsføringskanaler, fx med input til annoncer, søgeord, mv.

Aktuelle hold
Løbende optag
AMU fjernundervisning - 2. halvår 2021
Fjernundervisning Garantikursus Åbent Læringscenter
Løbende optag
AMU fjernundervisning - 1. halvår 2022
Fjernundervisning Garantikursus Åbent Læringscenter
19-04-2022
Valg af markedsføringskanal
2 dage Fjernundervisning

Målgruppe: Uddannelsen er udviklet til administrative medarbejdere, der arbejder med eller ønsker at arbejde med markedsføring i virksomheder inden for viden- og forretningsservice samt handelserhvervene.

Beskrivelse: Deltageren kan, via viden om segmentering som værktøj til målgruppeudvælgelse samt viden om forskellige online og offline markedsføringskanaler, herunder sociale medier og internetbaserede netværk, vurdere og udvælge den mest relevante markedsføringskanal til en udvalgt målgruppe.
Deltageren kan deltage i arbejdet med at iværksætte en markedsføringskampagne i forskellige markedsføringskanaler, fx med input til opsætning af annoncer, valg af søgeord, mv.

Fagnummer: 47562 Valg af markedsføringskanal Varighed 2 dage AMU-pris: DKK 252,00 Uden for målgruppe: DKK 1.203,00
Kursusagent
Modtag en e-mail når der oprettes nye hold på dette kursus!
Denne side er beskyttet af reCAPTCHA og Googles privatlivspolitik og betingelser.
Pris
AMU-pris:
DKK 252,00
Uden for AMU-målgruppe:
DKK 1.203,00
Fjernundervisning (uden for AMU-målgruppe):
DKK 1.135,80