Toggle navigation
IT-1920x315_(1)

Sociale medier som kommunikationskanal i detail

Garantikursus
6 ugers jobrettet
Regional positivliste
Kort fortalt om kurset

Efter uddannelsen kan deltageren vurdere relevansen i anvendelsen af sociale medier i detailhandlen. Deltageren kan bruge sociale medier til at udveksle informationer, nyheder og dele viden imellem medarbejderne og kunderne.

Hold
Løbende optag
AMU-online - Salg og Markedsføring - uge 33
Fjernundervisning Garantikursus Åbent Læringscenter
Om forløbet

Få et forspring via de sociale medier

Er det dig, der står for at opdatere jeres sociale medier? Eller kunne du tænke dig at komme til det? På dette kursus får du viden, tips og tricks til professionel brug af sociale medier som kanal til at kommunikere med eksisterende og nye kunder. Du lærer bl.a. at udvælge og anvende de rette medier, så I får mere værdi af den indsats, I gør på de sociale medier.

Kursets indhold

  • Kendskab til de mest anvendte sociale medier
  • Valg af de rette sociale medier til jeres interne og eksterne kommunikation
  • Kundeservice, salg og kommunikation til kunder via de sociale medier
  • Vigtigheden af den interne kommunikation, når I bruger de sociale medier
  • Lovgivning om brug af sociale medier – fx brug af foto og konkurrencer

Antal kursusdage

1 dag.

Info om fag

Målgruppe: Uddannelsen er udviklet til ufaglærte og faglærte medarbejdere i større eller mindre detailhandelsvirksomheder, der arbejder med sociale medier som internt og eksternt kommunikationsmiddel.

Beskrivelse: Deltageren har kendskab til forskellige sociale medier.
Deltageren har kendskab til hvordan detailhandelsvirksomheder kan anvende sociale medier som kommunikationskanal til kunderne.
Deltageren har kendskab til hvordan detailhandelsvirksomheder kan anvende sociale medier som kommunikationskanal til medarbejderne.

Fagnummer: 47341 Sociale medier som kommunikationskanal i detail Varighed 1 dag AMU-pris: DKK 128,00 Uden for målgruppe: DKK 724,15