< Tilbage

Kvalitet og kundeservice i kundekontaktfunktioner

Kort fortalt

Efter uddannelsen kan deltageren anvende situationstilpasset kundekontakt med fokus på kvalitet og service i overensstemmelse med virksomhedens politikker og mål og forstår betydningen heraf for virksomheden som helhed.

Aktuelle hold
Løbende optag
AMU fjernundervisning - 2. halvår 2021
Fjernundervisning Garantikursus Åbent Læringscenter
05-11-2021
Kvalitet og kundeservice i kundekontaktfunktioner
1 dag Daghold
Løbende optag
AMU fjernundervisning - 1. halvår 2022
Fjernundervisning Garantikursus Åbent Læringscenter
11-03-2022
Kvalitet og kundeservice i kundekontaktfunktioner
1 dag Fjernundervisning
11-03-2022
Kvalitet og kundeservice i kundekontaktfunktioner
1 dag Daghold
1 hold er skjult, klik her for at vise alle

Målgruppe: Uddannelsen er udviklet til ufaglærte og faglærte medarbejdere i større eller mindre virksomheder, der arbejder med eller ønsker at arbejde med kundekontakt via telefonen.

Beskrivelse: Deltageren kan anvende situationstilpasset formulering i forbindelse med såvel telefonkontakt og øvrig kommunikation, herunder internetbaserede kommunikationsformer, med fokus på begreberne kvalitet og service i overensstemmelse med virksomhedens politikker og profilmål for kundekontaktfunktionen. Herunder forstår deltageren, hvad arbejdsfunktionen betyder for virksomheden som helhed og kan udføre den konkrete arbejdsfunktion i forhold til at skabe grundlag for større kundeloyalitet.

Fagnummer: 47247 Kvalitet og kundeservice i kundekontaktfunktioner Varighed 1 dag AMU-pris: DKK 126,00 Uden for målgruppe: DKK 716,50
Kursusagent
Modtag en e-mail når der oprettes nye hold på dette kursus!
Denne side er beskyttet af reCAPTCHA og Googles privatlivspolitik og betingelser.
Pris
AMU-pris:
DKK 126,00
Uden for AMU-målgruppe:
DKK 716,50
Fjernundervisning (uden for AMU-målgruppe):
DKK 682,90