< Tilbage

Kommunikation og feedback i administrativt arbejde

Kort fortalt

Efter uddannelsen kan deltageren lægge en strategi for forskellige typer samtaler med kunder borgere og kolleger. Herunder anvende relevante kommunikationsteknikker og give konstruktiv feedback.

Aktuelle hold
Løbende optag
AMU fjernundervisning - 2. halvår 2021
Fjernundervisning Garantikursus Åbent Læringscenter
Løbende optag
AMU fjernundervisning - 1. halvår 2022
Fjernundervisning Garantikursus Åbent Læringscenter
08-02-2022
Kommunikation og feedback i administrativt arbejde
1 dag Fjernundervisning
08-02-2022
Kommunikation og feedback i administrativt arbejde
1 dag Daghold
29-04-2022
Kommunikation og feedback i administrativt arbejde
1 dag Daghold
1 hold er skjult, klik her for at vise alle

Målgruppe: Uddannelsen er udviklet til personer i faglærte og ufaglærte jobs, som arbejder med eller ønsker at arbejde med borger- og kundekontakt knyttet til det administrative arbejde.

Beskrivelse: Deltageren kan sætte rammer og lægge en strategi for forskellige typer samtaler med kunder, borgere og kolleger, fx vejlednings- og rådgivningssamtaler. Deltageren kan anvende et sprogbrug tilpasset samtalens formål og hermed bidrage til en effektiv opgave- og problemløsning. Herunder kan deltageren aflæse kropssprog, anvende aktiv lytning og relevante spørgeteknikker samt give konstruktiv feedback, sådan at de administrative kommunikative opgaver løses bedst muligt.

Fagnummer: 47297 Kommunikation og feedback i administrativt arbejde Varighed 1 dag AMU-pris: DKK 126,00 Uden for målgruppe: DKK 716,50
Kursusagent
Modtag en e-mail når der oprettes nye hold på dette kursus!
Denne side er beskyttet af reCAPTCHA og Googles privatlivspolitik og betingelser.
Pris
AMU-pris:
DKK 126,00
Uden for AMU-målgruppe:
DKK 716,50
Fjernundervisning (uden for AMU-målgruppe):
DKK 682,90