< Tilbage

E-markedsføring og reklameindsats

Kort fortalt

Deltageren kan varetage det administrative arbejde med e-markedsføring og reklameplacering på onlinemedier. På kurset arbejdes med søgeord og onlinebesøgsdata til brug ved udarbejdelse af generel e-markedsføringsplanlægning og e-annonceringskampagner, herunder markedsføringsmuligheder med blogs, bannere, affiliate m.m..

Aktuelle hold
Løbende optag
AMU fjernundervisning - 2. halvår 2021
Fjernundervisning Garantikursus Åbent Læringscenter
Løbende optag
AMU fjernundervisning - 1. halvår 2022
Fjernundervisning Garantikursus Åbent Læringscenter
21-04-2022
E-markedsføring og reklameindsats
2 dage Fjernundervisning
02-05-2022
E-markedsføring og reklameindsats
2 dage Daghold
02-06-2022
E-markedsføring og reklameindsats
2 dage Daghold
29-09-2022
E-markedsføring og reklameindsats
2 dage Daghold
2 hold er skjult, klik her for at vise alle

Kursus i online annoncering

Synes du ikke helt, I har retning på det, I laver i jeres markedsføring og annoncering? På dette kursus lærer du at arbejde med e-markedsføring og reklameplacering på forskellige onlinemedier. På kurset får du indblik i det basale om SEO og onlinebesøgsdata, så du kan bruge det i planlægningen af jeres e-markedsføring og onlineannoncering, herunder blogs, bannere og affiliate-kampagner.

Kursets indhold

  • Hvad er en strategi?
  • E-strategi og e-kommunikation
  • Paid, owned og shared media
  • SEO-tekstforfatning
  • Annonceplatforme og køb af digital reklame
  • Blogging
  • Måling af din marketingindsats med online-besøgsdata

Antal kursusdage

2 dage.

Målgruppe: Målgruppen for kurset er virksomhedsejere og ansatte i handels- og serviceerhvervet som vil starte eller udvide sit firma med e-forretning eller som ønsker e-løsninger.Kurset er målrettet til amu-målgruppen, til medarbejdere der dagligt arbejder med salg og service samt kommunikation og markedsføring.

Beskrivelse: Med udgangspunkt i firmaets e-strategi, kan deltageren styrke virksomhedens markedsføringsindsats med reklameplacering på onlinemedier. Deltageren kan målrette markedsføringen via oprettelsen/placeringen af websites indeholdende søgeord, link fra referencer og interesseforums i forhold til specifikke tilbud eller nyheder som bliver præsenteret på Internettet.

Deltageren kan ligeledes styrke virksomhedens markedsføringsindsats i forhold til at udarbejde reklamemateriale til enkelte e-kampagner, som skal indrykkes i de trykte reklamemedier.

Deltageren kan generere og behandle online besøgsdata og udarbejde forslag til justering af virksomhedens markedsføringsplaner.

Fagnummer: 45953 E-markedsføring og reklameindsats Varighed 2 dage AMU-pris: DKK 252,00 Uden for målgruppe: DKK 1.203,00
Kursusagent
Modtag en e-mail når der oprettes nye hold på dette kursus!
Denne side er beskyttet af reCAPTCHA og Googles privatlivspolitik og betingelser.
Pris
AMU-pris:
DKK 252,00
Uden for AMU-målgruppe:
DKK 1.203,00
Fjernundervisning (uden for AMU-målgruppe):
DKK 1.135,80