Toggle navigation
Salg-markedsfoering-1920x315_(1)

Sociale medier som salgskanal

Kort fortalt om kurset

Efter kurset kan du planlægge og optimere salgsindsatser via sociale medier. Du kan derudover indsamle og anvende relevant data for løbende optimering af salgsfremmende indsatser via sociale medier.

Sociale medier som salgskanal

20-11-2025
Sociale medier som salgskanal
2 dage Daghold
Få besked ved nye hold
Modtag en e-mail når der oprettes nye hold på dette forløb.
Denne side er beskyttet af reCAPTCHA og Googles privatlivspolitik og betingelser.
Vis privatlivspolitik
Kursuspris
AMU-pris:
DKK 428,00
Uden for AMU-målgruppe:
DKK 1.370,30
Kurset består af følgende AMU-fag
49827 - Sociale medier som salgskanal

Målgruppe: Kurset retter sig mod faglærte og ufaglærte medarbejdere, der arbejder med eller planlægger at arbejde med salg via digitale medier.

Beskrivelse: Deltageren kan gennem kendskab til de mest anvendte sociale medier planlægge og udføre salgsfremmende aktiviteter rettet imod specifikke forbrugere.

Deltageren kan anvende sociale medier som salgskanal og har en forståelse for de forskellige muligheder som sociale medier tilbyder.

Derudover kan deltageren indsamle og anvende relevant data, der kan bidrage til virksomhedens salgsfremmende indsats på de sociale medier.

Fagnummer: 49827 Sociale medier som salgskanal Varighed 2 dage AMU-pris: DKK 428,00 Uden for målgruppe: DKK 1.370,30
Kontakt
Kristina Damborg Lundsgaard
Kristina Damborg Lundsgaard
Kursussekretær
Skriv en besked
Denne side er beskyttet af reCAPTCHA og Googles privatlivspolitik og betingelser.