Toggle navigation
Salg-markedsfoering-1920x315_(1)

Samtalestyring i kundekontaktfunktioner

Kort fortalt om kurset

Efter uddannelsen kan deltageren udføre en bevidst styring af indgående og udgående samtaler og anvende korrekte teknikker i telefonsamtalen med kunden, også i stressede situationer og ved ydre påvirkninger.

Samtalestyring i kundekontaktfunktioner

Der er pt. ingen hold udbudt til dette kursus. Brug evt. funktionen "Få besked ved nye hold" for at blive adviseret om nye hold.
Få besked ved nye hold
Modtag en e-mail når der oprettes nye hold på dette forløb.
Denne side er beskyttet af reCAPTCHA og Googles privatlivspolitik og betingelser.
Vis privatlivspolitik
Kursuspris
AMU-pris:
DKK 428,00
Uden for AMU-målgruppe:
DKK 1.370,30
Kurset består af følgende AMU-fag
47250 - Samtalestyring i kundekontaktfunktioner

Målgruppe: Uddannelsen er udviklet til ufaglærte og faglærte medarbejdere i større eller mindre virksomheder, der arbejder med eller ønsker at arbejde med kundekontakt via telefonen.

Beskrivelse: Deltageren kan i kundekontaktfunktionen udføre en bevidst styring af indgående og udgående samtaler og anvende korrekte teknikker i telefonsamtalen med kunden, også i stressede situationer og ved ydre påvirkninger. Samtidig bliver deltageren bevidst om samtalens inddeling i faser og kan identificere elementerne i samtalen samt udvælge og anvende de relevante kommunikationsværktøjer korrekt.

Fagnummer: 47250 Samtalestyring i kundekontaktfunktioner Varighed 2 dage AMU-pris: DKK 428,00 Uden for målgruppe: DKK 1.370,30
Kontakt
Kristina Damborg Lundsgaard
Kristina Damborg Lundsgaard
Kursussekretær
Skriv en besked
Denne side er beskyttet af reCAPTCHA og Googles privatlivspolitik og betingelser.