Toggle navigation
Administration-1920x315

Kvalitet og kundeservice i kundekontaktfunktioner

Garantikursus
Regional positivliste
Kort fortalt om kurset

Efter uddannelsen kan deltageren anvende situationstilpasset kundekontakt med fokus på kvalitet og service i overensstemmelse med virksomhedens politikker og mål og forstår betydningen heraf for virksomheden som helhed.

Kvalitet og kundeservice i kundekontaktfunktioner

Løbende optag
AMU-online - Salg og Markedsføring - 45
Fjernundervisning Garantikursus Vælg selv kursusdage
Løbende optag
AMU-online - Salg og Markedsføring - uge 49
Fjernundervisning Garantikursus Vælg selv kursusdage
Få besked ved nye hold
Modtag en e-mail når der oprettes nye hold på dette forløb.
Denne side er beskyttet af reCAPTCHA og Googles privatlivspolitik og betingelser.
Vis privatlivspolitik
Kursuspris
AMU-pris:
DKK 214,00
Uden for AMU-målgruppe:
DKK 815,15
Fjernundervisning (uden for AMU-målgruppe):
DKK 773,15
Kurset består af følgende AMU-fag
47247 - Kvalitet og kundeservice i kundekontaktfunktioner

Målgruppe: Uddannelsen er udviklet til ufaglærte og faglærte medarbejdere i større eller mindre virksomheder, der arbejder med eller ønsker at arbejde med kundekontakt via telefonen.

Beskrivelse: Deltageren kan anvende situationstilpasset formulering i forbindelse med såvel telefonkontakt og øvrig kommunikation, herunder internetbaserede kommunikationsformer, med fokus på begreberne kvalitet og service i overensstemmelse med virksomhedens politikker og profilmål for kundekontaktfunktionen. Herunder forstår deltageren, hvad arbejdsfunktionen betyder for virksomheden som helhed og kan udføre den konkrete arbejdsfunktion i forhold til at skabe grundlag for større kundeloyalitet.

Fagnummer: 47247 Kvalitet og kundeservice i kundekontaktfunktioner Varighed 1 dag AMU-pris: DKK 214,00 Uden for målgruppe: DKK 815,15
Kontakt
Skriv en besked
Denne side er beskyttet af reCAPTCHA og Googles privatlivspolitik og betingelser.