Toggle navigation
Salg-markedsfoering-1920x315_(1)

Kundeservice i detailhandelen

6 ugers jobrettet
Kort fortalt om kurset

Salgsmedarbejderen kan yde kundeservice, der er i overensstemmelse med butikkens serviceprofil, servicekoncept og målgruppens forventninger, og kan derved tiltrække og fastholde kundegruppen.

Kundeservice i detailhandelen

Der er pt. ingen hold udbudt til dette kursus. Brug evt. funktionen "Få besked ved nye hold" for at blive adviseret om nye hold.
Få besked ved nye hold
Modtag en e-mail når der oprettes nye hold på dette forløb.
Denne side er beskyttet af reCAPTCHA og Googles privatlivspolitik og betingelser.
Vis privatlivspolitik
Kursuspris
AMU-pris:
DKK 428,00
Uden for AMU-målgruppe:
DKK 1.370,30
Kurset består af følgende AMU-fag
45350 - Kundeservice i detailhandelen

Målgruppe: Uddannelsesmålet retter sig mod AMU-målgruppen. Dvs. personer med en uddannelsesbaggrund til og med erhvervsuddannelsesniveauet.

Beskrivelse: Salgsmedarbejderen kan yde kundeservice, der er i overensstemmelse med butikkens serviceprofil, servicekoncept og målgruppens forventninger, og kan derved tiltrække og fastholde kundegruppen.

Medarbejderen kan ved sin sprogbrug og adfærd matche de enkelte kundetyper, for dermed at tilføre kunden behovsopfyldelse og give en god indkøbsoplevelse. Salgsmedarbejderen kender betydningen af god kundeservice for butikkens omsætning og indtjening.

Salgsmedarbejderen kan ud fra diverse markedsføringsmaterialer, erhvervet bl.a. via elektroniske medier, vurdere kundernes forventninger til god service.

Fagnummer: 45350 Kundeservice i detailhandelen Varighed 2 dage AMU-pris: DKK 428,00 Uden for målgruppe: DKK 1.370,30
Kontakt
Kristina Damborg Lundsgaard
Kristina Damborg Lundsgaard
Kursussekretær
Skriv en besked
Denne side er beskyttet af reCAPTCHA og Googles privatlivspolitik og betingelser.