Toggle navigation
Salg-markedsfoering-1920x315_(1)

Klædt på til kundepleje - fasthold dine kunder

Klædt på til kundepleje - fasthold dine kunder

04-02-2026
Klædt på til kundepleje - fasthold dine kunder
4 dage Daghold
25-02-2026
Klædt på til kundepleje - fasthold dine kunder
4 dage Daghold
11-03-2026
Klædt på til kundepleje - fasthold dine kunder
4 dage Daghold
25-03-2026
Klædt på til kundepleje - fasthold dine kunder
4 dage Daghold
02-09-2026
Klædt på til kundepleje - fasthold dine kunder
4 dage Daghold
23-09-2026
Klædt på til kundepleje - fasthold dine kunder
4 dage Daghold
07-10-2026
Klædt på til kundepleje - fasthold dine kunder
4 dage Daghold
1 hold er skjult, klik her for at vise alle
Få besked ved nye hold
Modtag en e-mail når der oprettes nye hold på dette forløb.
Denne side er beskyttet af reCAPTCHA og Googles privatlivspolitik og betingelser.
Vis privatlivspolitik
Kursuspris
AMU-pris:
DKK 872,00
Uden for AMU-målgruppe:
DKK 2.603,20
Der er hold med tillægspris på dette kursus. Klik og se samlet kursuspris.
Kurset består af følgende AMU-fag
47297 - Kommunikation og feedback i administrativt arbejde

Målgruppe: Uddannelsen er udviklet til personer i faglærte og ufaglærte jobs, som arbejder med eller ønsker at arbejde med borger- og kundekontakt knyttet til det administrative arbejde.

Beskrivelse: Deltageren kan sætte rammer og lægge en strategi for forskellige typer samtaler med kunder, borgere og kolleger, fx vejlednings- og rådgivningssamtaler. Deltageren kan anvende et sprogbrug tilpasset samtalens formål og hermed bidrage til en effektiv opgave- og problemløsning. Herunder kan deltageren aflæse kropssprog, anvende aktiv lytning og relevante spørgeteknikker samt give konstruktiv feedback, sådan at de administrative kommunikative opgaver løses bedst muligt.

Fagnummer: 47297 Kommunikation og feedback i administrativt arbejde Varighed 1 dag AMU-pris: DKK 214,00 Uden for målgruppe: DKK 815,15
46472 - Personligt salg - kundens behov og løsninger

Målgruppe: Uddannelsen er udviklet til salgs- og servicemedarbejdere, der arbejder i detailvirksomheder. Deltageren har begrænset eller ingen erfaring inden for personligt salg.

Beskrivelse: Deltageren kan i sit daglige arbejde varetage kundekontakten i en salgssituation.

Deltageren kan anvende forskellige salgsteknikker, der benyttes i en struktureret personlig salgssamtale, eksempelvis spørgeteknik, behovsanalyse og argumentationsteknik.

Deltageren kan yde efterservice og behandle eventuelle klager i forhold til gældende lovgivning.

Fagnummer: 46472 Personligt salg - kundens behov og løsninger Varighed 3 dage AMU-pris: DKK 642,00 Uden for målgruppe: DKK 1.925,45
Kontakt
Maria Rytter Dolbak
Maria Rytter Dolbak
Kursussekretær
Skriv en besked
Denne side er beskyttet af reCAPTCHA og Googles privatlivspolitik og betingelser.