Toggle navigation
Administration-1920x315

Hygiejne i kunde- og gæstebetjening

Kort fortalt om kurset

Efter kurset kan du bidrage til at skabe tryghed om hygiejnen ved at kommunikere på en imødekommende og professionel måde over for kunder og gæster på stedet og samtidig guide dem til at overholde gældende retningslinjer. Du kender regler og vejledninger om at forebygge smitterisiko og brug af desinfektions- og værnemidler og kan på den baggrund holde en høj hygiejne.

Hold

Der er pt. ingen hold udbudt til dette kursus. Brug evt. kursusagenten for at blive adviseret om nye hold.

Om forløbet

Kommunikation om hygiejne i kunde- og gæstebetjeningen

Lær at kommunikere retningslinjer for hygiejne, så du skaber tryghed og tillid blandt dine gæster eller besøgende.

Kurset er for dig, der arbejder i eller gerne vil arbejde i turist-, rejse- og oplevelsesbranchen.

På kurset arbejder du med:

  • God kommunikation til gæster og besøgende
  • Forebyggelse af smittespredning og bekæmpelse af mikroorganismer
  • Facts om mikroorganismer
  • Hygiejne og værnemidler
  • Nudging.

Efter kurset kan du bidrage til at skabe tryghed om hygiejnen ved at kommunikere på en imødekommende og professionel måde over for kunder og gæster og samtidig guide dem til at overholde gældende retningslinjer. Du kender regler og vejledninger om at forebygge smitterisiko og brug af desinfektions- og værnemidler og kan på den baggrund holde en høj hygiejne.

Kurset består af følgende AMU-fag

Målgruppe: Kurset retter sig mod faglærte og ufaglærte medarbejdere i alle større eller mindre virksomheder, der betjener og kommunikerer serviceorienteret med kunder og gæster, og som samtidig skal holde en høj hygiejne på stedet.Dette kursus er på basalt niveau og kræver ingen forkundskaber.

Beskrivelse: Deltageren kan bidrage til at skabe tryghed hos kunder og gæster om hygiejnen.

Deltageren kan kommunikere på en imødekommende og professionel måde over for kunder og gæster på stedet, gennem kendskab til myndighedernes regler og vejledninger om forebyggelse af smitterisiko.

Deltageren kan kommunikere hensigtsmæssigt med kunden i forhold til foranstaltninger for brug af desinfektions- og værnemidler.

Deltageren kan finde relevante informationer og holde sig opdateret gennem brug af hjemmesider og sociale medier.

Fagnummer: 49792 Hygiejne i kunde- og gæstebetjening Varighed 1 dag AMU-pris: DKK 208,00 Uden for målgruppe: DKK 789,95